آشنایی با چند مورد از زیباترین هتل های مشهد، تراپنر

به گزارش مجله سرگرمی، زیبایی یک هتل تأثیر بسیار زیادی در ایجاد حس خوب اقامت در آن هتل دارد.

آشنایی با چند مورد از زیباترین هتل های مشهد، تراپنر

شهر مشهد بیشترین تعداد هتل را در میان شهرهای توریستی کشور دارد و رزرو هتل مشهد کار چندان دشواری به نظر نمی رسد. اما طراحی ساده و یک شکل، نقطه ضعف اغلب هتل های مشهد، است. در این بین چند هتل لوکس در مشهد وجود داشته که طراحی منحصر به فرد و بسیار زیبایی دارند. در ادامه با ویژگی های زیباترین هتل های مشهد بیشتر آشنا خواهیم شد.

یک هتل زیبا در مشهد چه ویژگی هایی دارد؟

بعضی از هتل های مشهد به داشتن یک محوطه عظیم با فضای سبز و باغ زیبا و معروف اند و شهرت بعضی دیگر از هتل های این شهر به خاطر لابی بسیار عظیم و مجلل آن هاست. رستوران نیز بخش مورد توجه سازندگان هتل هاست و رستوران بعضی از هتل های مشهد به خاطر آتریوم بودن و یا گردان بودن و یا حتی داشتن چشم انداز بسیار زیبای رو به حرم مشهورند. سبک معماری و طراحی داخلی اتاق های زیباترین هتل های مشهد نیز بسیار متفاوت است. بسیاری از هتل های لوکس مشهد برای دوری از یکنواختی، سبک های متنوع طراحی را برای تزیین اتاق های هتل در نظر گرفته اند. در ادامه زیباترین هتل های مشهد را به شما معرفی خواهیم کرد.

لذت قدم زدن در محوطه زیبای هتل پارک حیات مشهد

هتل پارک حیات مشهد در دامنه رشته کوه بینالود و در منطقه ای ییلاقی، با چشم اندازی بسیار زیبا و به دور از آلودگی هوا و ترافیک شهر مشهد قرار گرفته و آرامشی وصف نشدنی را به میهمانان خود هدیه می نماید. این هتل عظیم در سال 1385 در شهر طرقبه به بهره برداری رسیده و چشم اندازی بسیار زیبا به رشته کوه بینالود دارد. علاوه بر آن محوطه هتل پارک حیات بسیار زیبا طراحی شده است. به گونه ای که اغلب میهمانان هتل، قدم زدن در فضای سبز و در میان درختان هتل را بسیار دلچسب و خاطره انگیز می دانند.

فضای سبز زیبای هتل های بین المللی هما مشهد

گروه هتل داری هما، هتل های بسیاری در سراسر ایران دارد. هتل هما خیام و احمدآباد، دو هتل عظیم این مجموعه در مشهد هستند که علی رغم داشتن قدمت بسیار و ساختمان قدیمی، محوطه و فضای سبز بسیار عظیم و زیبایی دارند. درختان و فضای سبز هتل هما 1 و 2 زیبایی خیره کننده و چشم انداز باشکوهی به این هتل ها بخشیده اند. هر دو هتل هما 1 و 2 دارای یک پیست دوچرخه سواری بوده و که لذت تماشای منظره محوطه هتل را در هنگام دوچرخه سواری در آن ها دوچندان می نماید.

هتل درویشی مشهد؛ تنها هتل آتریوم غرب کشور

ساختمان هتل مجلل درویشی 25 طبقه دارد و مرتفع ترین هتل در مشهد به حساب می آید. طراحی آتریوم، مهم ترین ویژگی هتل درویشی مشهد است که از این حیث، هتل درویشی را در میان هتل های مشهد یگانه می نماید. آتریوم سبکی از طراحی است که در آن یک فضای باز در وسط ساختمان ایجاد و سایر بخش های هتل در اطراف آن قرار می گیرند. آتریوم بودن به نورگیری و زیبایی هتل درویشی یاری شایانی نموده است. همچنین آتریوم بودن جلوه خاصی به نما، لابی و رستوران بخشیده است. کمتر واحد اقامتی یا حتی تجاری در ایران توانسته است چنین طرحی را به خوبی پیاده کند. همچنین سوئیت ها و اتاق های هتل درویشی با تم های منحصربه فردی از جمله سبک چین، عرب، هند، مصر، ایران اسلامی و ایران باستان طراحی شده است. بعد از آن چند هتل دیگر نیز در مشهد از این سبک طراحی پیروی گردند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص هتل درویشی مشهد، می توانید به وب سایت تراپنر مراجعه کنید.

هتل الماس 2 مشهد، یک هتل لوکس نوساز

هتل الماس 2 از جدیدترین هتل های 5 ستاره مشهد است که در سال 1395 و در نزدیکی حرم مطهر رضوی احداث شد. معماری داخلی هتل الماس 2 ترکیبی از طراحی و تزئینات داخلی تمدن های مختلف است. سبک ترکیه، سبک روم، روسیه، سبک عرب، سبک ایران باستان و حتی ایران هتل الماس 2 را به یک موزه طراحی داخلی ساختمان تبدیل نموده است. همین موضوع سبب شده که هتل الماس 2 مشهد به عنوان یکی از زیباترین هتل های مشهد شناخته گردد. رستوران هتل الماس 2 را شاید بتوان یکی از عظیم ترین نقاط قوت این هتل دانست. رستوران فیروزه در طبقه 17 هتل الماس 2 بوده و یکی از مرتفع ترین رستوران های مشهد به حساب می آید. رستوران فیروزه هتل الماس 2 دارای تمی فیروزه ای رنگ و دیوارهای شیشه ای است. اگر مایل به مشاهده عکس های هتل الماس 2 مشهد هستید و دوست دارید تا اطلاعات بیشتری در خصوص این هتل لوکس به دست آورید، سری به پایگاه جامع اطلاعات هتل های ایران، تراپنر بزنید.

تجربه اقامت در قصر، با رزرو هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد یکی از عظیم ترین هتل های 5 ستاره کشور است که در فاصله 1.7 کیلومتری از حرم مطهر امام رضا علیه السلام قرار گرفته است. نمای بیرونی ساختمان هتل قصر طلایی به سبک رومی و شبیه به یک قصر ساخته شده است و در شب با نورپردازی طلایی رنگ، چشم اندازی خیره کننده دارد. لابی هتل قصر طلایی مشهد نیز دیگر بخش بسیار زیبای یکی از زیباترین هتل های مشهد است. پس از ورود به لابی هتل قصر طلایی از نمای لوکس و دکوراسیون مجلل لابی هتل قصر طلایی مشهد شگفت زده خواهید شد. تمامی وسایلی که در چیدمان فضاهای عمومی هتل قصر طلایی مشهد به کار کیفیتی بسیار خوب و ظاهری بسیار زیبا دارند. اگرچه بیش از 10 سال از تأسیس هتل قصر طلایی مشهد می گذرد اما همچنان اتاق هایی تمیز با امکاناتی خوب دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره، می توانید به صفحه رزرو هتل قصر طلایی مشهد در سایت تراپنر مراجعه نمایید.

تراپنر انتخاب ساده تر و رزرو آسان تر هتل در مشهد

لیست زیباترین هتل های مشهد به همین چند مورد ختم نمی گردد، درمیان هتل های 4 و 3 ستاره مشهد نیز، چند هتل بسیار زیبا وجود دارد که جایشان در لیست زیباترین هتل های مشهد خالی است. تراپنر پلتفرمی جدید در زمینه رزرو آنلاین هتل های کشور است که تمرکز خود را بر روی ارائه به روزترین اطلاعات و جدیدترین عکس های هتل معطوف داشته است. شما در این سایت می توانید علاوه بر دسترسی به عکس ها و اطلاعات دقیق و کامل هر هتل، به یاری دسته بندی و طبقه بندی های مختلف سایت تراپنر، انتخابی ساده تر داشته باشید. ضمن اینکه سیستم رزرواسیون آنلاین و پشتیبانی 24 ساعته تراپنر، رزرو هتل مشهد را آسان تر خواهد نمود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 141414

به "آشنایی با چند مورد از زیباترین هتل های مشهد، تراپنر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با چند مورد از زیباترین هتل های مشهد، تراپنر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید