احداث هتل 5 ستاره ابتدای جاده چالوس، پروژه 60 درصد پیشرفت دارد

به گزارش مجله سرگرمی، فخرالدین صابری در مصاحبه با خبرنگاران ضمن اشاره به بازدیدی که امروز به همراه استاندارالبرز و دیگر مسئولان استانی از اجرای پروژه های اقامتی - گردشگری داشتند، اظهار کرد: این مجموعه ها مشتمل بر یک هتل 5 ستاره، یک مجتمع پذیرایی، تفریحی، گردشگری و یک سفره خانه سنتی است.

احداث هتل 5 ستاره ابتدای جاده چالوس، پروژه 60 درصد پیشرفت دارد

وی بابیان اینکه مراحل ساخت هتل 5 ستاره تاکنون پیشرفت 60 درصدی دارد، اضافه نمود: با راه اندازی این هتل که در ابتدای محور کرج - چالوس، بلوار جانبازان واقع گردیده است، برای حدود 100 نفر فرصت اشتغال ایجاد خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز در ادامه از مراحل ساخت یک مجتمع پذیرایی، تفریحی و گردشگری واقع در سخن گفت و اضافه نمود: اجرای این مجتمع تاکنون پیشرفت فیزیکی 95 درصد داشته است و با اتمام کار و بهره برداری از این پروژه برای یک صد نفر اشتغال زایی ایجاد خواهد شد.

صابری با تشریح اینکه یک سفره خانه سنتی نیز در شهر کرج با پیشرفت فیزیکی 100 درصدی احداث گردیده است، گفت: این سفره خانه که در خط دو حصار کرج ایجادگردیده، ازنظر معماری طرحی ویژه و بی نظیر بوده و میزان اشتغال در این مجموعه 10 نفر است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2518

به "احداث هتل 5 ستاره ابتدای جاده چالوس، پروژه 60 درصد پیشرفت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث هتل 5 ستاره ابتدای جاده چالوس، پروژه 60 درصد پیشرفت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید