اربیل: حمله به فرودگاه با پهپاد بمب گذاری شده انجام گرفت، بارزانی: عاملان حمله مجازات خواهند شد

به گزارش مجله سرگرمی، وزارت امور داخلی اقلیم کردستان عراق گفت که فرودگاه بین المللی اربیل با یک فروند پهپاد بمب گذاری شده صورت گرفت.

اربیل: حمله به فرودگاه با پهپاد بمب گذاری شده انجام گرفت، بارزانی: عاملان حمله مجازات خواهند شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از الجزیره، وزارت امور داخلی اقلیم کردستان عراق در بیانیه ای گفت که حمله چهارشنبه شب به فرودگاه اربیل با یک فروند پهپاد بمب گذاری شده که مقر ائتلاف بین المللی داخل فرودگاه را هدف قرار داده است، انجام گرفت.

در این بیانیه آمده که در این حمله پهپادی به یکی از ساختمان های داخل فرودگاه خسارت وارد شده است و تحقیقات برای مشخص شدن مکان پرواز این پهپاد بمب گذاری شده در جریان است.

این در حالی است که دستگاه مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان عراق در این مورد گفت که یک راکت به سوی فرودگاه بین المللی اربیل شلیک شده است.

امید خوشناو استاندار اربیل نیز در این مورد به شبکه تلویزیونی کردستان 24 گفت که که این حمله تروریستی بوده و این موشک به نزدیکی پایگاه نیروهای ائتلاف اصابت نموده است.

از سوی دیگر، نخست وزیر اقلیم کردستان عراق در یک رشته توییت گفت که عاملان حمله به فرودگاه بین المللی اربیل مجازات خواهند شد.

شاد بارزانی گفت: هر گروه مسلحی که جزو نیروی رسمی ارتش عراق نیست، باید مرزهای اقلیم کردستان را ترک کند.

بارزانی حمله های تروریستی اجرا شده به فرودگاه اربیل و پایگاه نظامی ترکیه در بعشیقه را محکوم کرد و آن را تلاشی برای تضعیف امنیت کردستان عراق و همکاری این اقلیم با ائتلاف بین المللی خواند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 140441

به "اربیل: حمله به فرودگاه با پهپاد بمب گذاری شده انجام گرفت، بارزانی: عاملان حمله مجازات خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اربیل: حمله به فرودگاه با پهپاد بمب گذاری شده انجام گرفت، بارزانی: عاملان حمله مجازات خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید