اهدای تجهیزات بهداشتی و مواد خوراکی به بیماران و کارکنان بیمارستان خاتم الانبیا(ص)

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس بیمارستان خاتم الانبیا(ص) شاهرود گفت: تجهیزات بهداشتی و مواد خوراکی در راستای مبارزه با کووید-19از سوی فردی خیّر به بیماران و کارکنان بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) واحد شاهرود اهدا شد.

اهدای تجهیزات بهداشتی و مواد خوراکی به بیماران و کارکنان بیمارستان خاتم الانبیا(ص)

حسین هراتی پور در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در شاهرود از اهدای تجهیزات بهداشتی و مواد خوراکی به بیماران و کارکنان بیمارستان خاتم الانبیا(ص) توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار اطلاع داد و اظهار کرد: علیرضا لادن مقدم در دوران شیوع کرونا مانند عضوی از دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در کنار ما نهاده شد و با اهدای مواد و تجهیزات بهداشت فردی و مواد خوراکی در چهار مرحله از بیمارستان خاتم الانبیا(ص) این دانشگاه حمایت کرد.

وی اعلام کرد: تجهیزات و مواد بهداشتی اهدایی شامل لباس های مخصوص، ماسک N95، عینک مخصوص کادر درمانی، ژل ضدعفونی و دستکش های لاتکس و همه آنها از نوع مرغوب فراهم شده و بعضی از آنها مانند ماسک N95 از نوعی بود که فقط در بیمارستان مسیح دانشوری وجود دارد.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیا(ص) شاهرود با بیان اینکه کارکنان این بیمارستان در دوران شیوع کرونا مانند تمام کادر بهداشت و درمان در سراسر کشور در مبارزه با این بیماری به صورت شبانه روزی این بیمارستان را فعال نگه داشته اند و به یاری و مدد بیماران مشغول هستند، عنوان نمود: با توجه به محدودیت های اقتصادی بیمارستان و کمبود تجهیزات و مواد بهداشتی و محافظتی در دوران شیوع کرونا، این مواد بهداشتی و محافظتی اهداشده نقش مهم و معین کننده و انگیزه بخشی برای کارکنان بیمارستان در مقابله با این بیماری بازی کرد.

هیچ یاریی از وزارت بهداشت دریافت نمی کنیم

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با بیان اینکه بیمارستان خاتم الانبیا(ص) شاهرود یک بیمارستان عمومی نیمه دولتی است و هیچ یاریی از وزارت بهداشت دریافت نمی کند به بیان اهمیت حمایت و یاری خیران به بیمارستان اشاره و تأکید کرد: خیران می توانند با خرید انواع تجهیزات و دستگاه های لازم برای این بیمارستان که هیچگونه یاری دولتی دریافت نمی کند، نقش معین کننده ای در سلامت و هموطنان داشته باشند تا بتوان خدمات بهتری به بیماران و مراجعان که همه همشهریان و هموطنان ما هستند، ارائه کرد.

این پزشک متخصص اطفال با تشکر از پرستاران، پزشکان و کارکنان بیمارستان خاتم الانبیا(ص) شاهرود که در زمان شیوع بیماری کووید-19 در تمام دوران تعطیلات نوروز و پس از آن به خدمت رسانی به مردم مشغول بوده اند، اضافه کرد: یاری نقدی علیرضا لادن مقدم هم در چهار مرحله در ایام نوروز به منظور افزایش سطح ایمنی بیماران، کارکنان و پزشکان بیمارستان صرف تهیه میوه شد که به عنوان میان وعده در سه نوبت بین خبرنگارانن توزیع شد.

به گزارش خبرنگاران، بیمارستان خاتم الانبیا(ص) بیمارستان آموزشی-درمانی وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود است که در طول مدت شیوع ویروس کرونا، توانسته بخش عظیمی از بار درمانی این شهر را به دوش بکشد و بسیاری از بیماران کووید-19 در این بیمارستان با روش های پاراکلینیک و بالینی تشخیص داده شده و پس از مشاوره عفونی به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود که بیمارستان ریفرال کرونا انتخابی وزارت بهداشت است، انتقال داده شده و تحت درمان نهاده شده اند.

4103/4062/

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 89297

به "اهدای تجهیزات بهداشتی و مواد خوراکی به بیماران و کارکنان بیمارستان خاتم الانبیا(ص)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای تجهیزات بهداشتی و مواد خوراکی به بیماران و کارکنان بیمارستان خاتم الانبیا(ص)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید