مصدوم شدن 31 هزار نفر در تصادفات استان فارس

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس گفت: براثر وقوع حوادث رانندگی در 6 ماهه نخست سال در فارس 31 هزار و 307 نفر مصدوم شدند که این تعداد نسبت به سال قبل افزایش 4 درصدی را نشان می دهد.

مصدوم شدن 31 هزار نفر در تصادفات استان فارس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی شیراز، محمدجواد مرادیان شرح داد: طی 6 ماه اول سال جاری بیش از 25 هزار مورد حادثه رانندگی در فارس ثبت شده که 16 هزار و 241 مورد شهری و 91 هزار و 661 مورد بین شهری بوده است.

وی همچنین به افزایش 12 درصدی مصدومان ناشی از حوادث رانندگی برونشهری اشاره و افزود: در 6 ماه اول سال جاری 18 هزار و 90 نفر در حوادث شهری و 13 هزار و 217 نفر در حوادث ترافیکی برونشهری مصدوم شده اند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به کاهش 9 درصدی تعداد فوتی های حوادث ترافیکی در این مدت نسبت به سال قبل، گفت: تعداد 22 هزار و 311 مصدوم حوادث ترافیکی پس از دریافت خدمات اولیه درمانی توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده و 8996 مصدوم نیز سرپایی و توسط عوامل اورژانس درمان شده اند.

مرادیان با بیان اینکه تعداد 339 نفر براثر حوادث رانندگی در استان فارس فوت نموده اند، گفت: درصد قابل توجهی از تعداد حوادث ترافیکی مربوط به خواب آلودگی راننده و تجاوز از سرعت مجاز بوده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5742

به "مصدوم شدن 31 هزار نفر در تصادفات استان فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدوم شدن 31 هزار نفر در تصادفات استان فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید