کوچ فدراسیون ها از خیابان وفاآذر به بلوار نلسون ماندلا

به گزارش مجله سرگرمی، صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ساختمانی را تعدادی از فدراسیون ها در آن ساکن بودند، در اختیار می گیرد.

کوچ فدراسیون ها از خیابان وفاآذر به بلوار نلسون ماندلا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تعدادی از فدراسیون های ورزشی از جمله گلف، اسکی، اسکیت، بیماران خاص و پیوند اعضا، ورزش های همگانی، اتومبیلرانی و موتورسواری و ... در یک ساختمان 5 طبقه خیابان وفا آذر (حوالی منطقه صادقیه) ساکن هستند. مالک این ساختمان، صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان است و فدراسیون ها در ساختمانی که متعلق به این صندوق است، سکونت دارند.

از چندی قبل صندوق حمایت اظهار داشت که فدراسیون ها باید این ساختمان را ترک نمایند و در یک مکان جدیدی مستقر شوند. این موضوع با موافقت وزارت ورزش نیز روبرو شده و به همین دلیل فدراسیون های حاضر در ساختمان خیابان وفاآذر در حال جمع کردن وسایل خود برای یک کوچ اجباری هستند.

برخی از این فدراسیون ها به ساختمانی در خیابان پاسداران منتقل شده اند و برخی دیگر نیز قرار است طی چند هفته آینده کار انتقال شان به ساختمان صندوق حمایت در خیابان نلسون ماندلا (بلوار آفریقا) تمام گردد.

البته این اقدام شنیده شده که با گلایه هایی نیز همراه بوده است. زمان بد این جابه جایی اصلی ترین گلایه برخی فدراسیون ها است، زیرا آنها معتقدند این کار باید در زمان دیگری یعنی در فصل گرما انجام گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5549

به "کوچ فدراسیون ها از خیابان وفاآذر به بلوار نلسون ماندلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچ فدراسیون ها از خیابان وفاآذر به بلوار نلسون ماندلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید