160 پوستر فیلم از محمد علی باطنی در یک نمایشگاه

به گزارش مجله سرگرمی، نمایشگاه پوسترهای طراحی اعلان فیلم محمدعلی باطنی با عنوان 1350بود از نهم تا 20 شهریور در خانه هنرمندان ایران برپا می گردد.

160 پوستر فیلم از محمد علی باطنی در یک نمایشگاه

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران٬ 1350بود عنوان نمایشگاه پوسترهای طراحی اعلان فیلم محمدعلی باطنی است که از نهم تا 20 شهریور در نگارخانه های تابستان٬ بهار و نامی خانه هنرمندان ایران برپا می گردد.

این نمایشگاه پروژه مشترک موزه سینما و خانه هنرمندان ایران است که با حمایت موزه گرافیک ایران٬ انجمن صنفی طراحان گرافیک وگروه سینمایی هنر و تجربه برگزار می گردد. در این نمایشگاه 160 پوستر محمدعلی باطنی در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد و به نوعی مروری بود بر پوسترهای سینمایی محمدعلی باطنی از سال 1350 تاکنون خواهد بود. همزمان با برپایی این نمایشگاه 20 پوستر و آرت ورک محمد علی باطنی در سالن استاد ممیز موزه گرافیک ایران نیز در معرض دید قرار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

همچنین در ایام برگزاری این نمایشگاه نشست های تخصصی پیرامون طراحی پوستر برای سینما و آثار محمد علی باطنی در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد که زمان دقیق این نشست ها به زودی اعلام خواهد شد.

نمایشگاه 1350بود نخستین پروژه مشترک خانه هنرمندان ایران و موزه سینمای ایران است.

پوستر این نمایشگاه نیز توسط مرتضی آ کوچکیان طراحی گردیده است.

محمدعلی باطنی بیش از 300 پوستر برای سینمای ایران طراحی نموده است و از هنرمندان برجسته در تاریخ طراحی پوستر فیلم در ایران به شمار می آید. پوسترهای باطنی را می توان ادامه ای بر طراحی پوستر نقاشان تبلیغاتی چون هایک اجاقیان، میشا گراگوسیان و محسن دولو دانست.

نمایشگاه پوسترهای طراحی اعلان فیلم محمدعلی باطنی با عنوان 1350بود جمعه 9 شهریور ساعت 17 در خانه هنرمندان ایران افتتاح می گردد.

8sharj.ir: تور رم: گردش در اروپای باستانی

parisro.ir: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1697

به "160 پوستر فیلم از محمد علی باطنی در یک نمایشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "160 پوستر فیلم از محمد علی باطنی در یک نمایشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید