30 واحد تولیدی تعطیل در استان البرز فعال سازی شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمدعلی نجفی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان البرز، بابیان اینکه منابع مالی بسیاری در واحدهای تولیدی استان نهفته است، اظهار کرد: لازم است که در راستای رفع موانع بر سر راه این واحدها اقدام شود.

30 واحد تولیدی تعطیل در استان البرز فعال سازی شد

وی در ادامه بابیان اینکه استان البرز رتبه اول ستاد رفع موانع تولید در کشور را به خود اختصاص داده است، تأکید کرد: تعدادی از واحدهای تولیدی در رهن و تعدادی نیز غیرفعال شناسایی‌شده‌اند.

استاندار البرز با تأکید بر لزوم پیگیری دستگاه‌های اجرایی برای فعال‌سازی واحدهای تولیدی غیرفعال، عنوان کرد: شورای اقتصاد مقاومتی باید جزء مهم‌ترین مسائل در دست‌کار باشد.

وی بابیان اینکه غیرفعال بودن شهرک‌های صنعتی موجب عقب‌افتادگی استان می‌شود، افزود: برخی به دنبال ارائه آمارهای منفی هستند اما تلاش می‌شود که تمام واحدهای تولیدی استان فعال شوند.

نجفی با اشاره به شناسایی واحدهای تولیدی غیرفعال در استان، تصریح کرد: بیش از 700 واحد در رهن بانک و 201 واحد نیز غیرفعال شناسایی‌شده‌اند.

وی از فعال‌سازی 30 واحد تولیدی غیرفعال از ابتدای سال جاری در استان خبر داد و اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در نظر داریم که تا پایان سال جاری یک‌صد واحد تولیدی غیرفعال را فعال کنیم.

استاندار البرز بابیان اینکه هزینه‌های فعال‌سازی یک واحد تولیدی غیرفعال به‌مراتب بسیار کمتر از احداث یک واحد است، خاطرنشان کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی غیرفعال، تجهیز هستند اما به علت شرایط اقتصادی در تملیک بانک‌ها قرارگرفته‌اند که رفع موانع به گردش درآمدن چرخ تولید این واحدها در دستور کار قرار دارد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: mehrnews.com
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 221

به "30 واحد تولیدی تعطیل در استان البرز فعال سازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 واحد تولیدی تعطیل در استان البرز فعال سازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید