رفتار و گفتار آمریکایی ها در قبال رأی دیوان لاهه همخوانی ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لاهه، در پاسخ به توئیت پیتر هوکسترا - سفیر آمریکا در لاهه - تأکید کرد: موضع گیری مقامات آمریکایی در قبال قرار دیوان بین المللی دادگستری و اقدامات بعدی آنها در مورد عهدنامه مودت با هم نمی خواند.

رفتار و گفتار آمریکایی ها در قبال رأی دیوان لاهه همخوانی ندارد

به گزارش خبرنگاران، سفیر آمریکا در توئیت خود دیوان بین المللی دادگستری را فاقد صلاحیت در این پرونده بی مبنا خوانده و قرار صادره را محدود و ضعیف دانست. توئیتر سفارت آمریکا نیز تصمیم این دیوان را یک شکست برای ایران خوانده بود.

علیرضا جهانگیری - سفیر ایران در هلند - در حساب توئیتری خود در پاسخ به این اظهارات، این پرسش را عنوان نمود که اگر قرار دیوان یک تصمیم ضعیف و شکستی برای ایران بوده است، چرا برخی مقامات آمریکایی در قبال این تصمیم عصبانی گردیده و فوراً پایان عهدنامه مودت که سال ها بین دو کشور وجود داشته را اعلام نموده اند؟ این واکنش آمریکا مصداق آن ضرب المثل فارسی است که می گوید: رنگ رخسار خبر می دهد از سر درون.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4393

به "رفتار و گفتار آمریکایی ها در قبال رأی دیوان لاهه همخوانی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتار و گفتار آمریکایی ها در قبال رأی دیوان لاهه همخوانی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید