سامانه بارشی وارد استان بوشهر می گردد، شروع بارش از عصر یکشنبه

به گزارش مجله سرگرمی، پیغام مساعدی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: آنالیز نقشه های هواشناسی نشان می دهد که امروز وضعیت جوی نسبتا آرامی در سطح استان برقرار است و در سواحل استان نیز وضعیت دریایی نسبتا ملایمی برقرار است.

سامانه بارشی وارد استان بوشهر می گردد، شروع بارش از عصر یکشنبه

وی اضافه نمود: با توجه به وزش باد در جنوب خلیج فارس در مناطق تنگه هرمز و جزایر غربی هرمزگان، امارات تا سواحل قطر، دریا در این نواحی همچنان مواج و متلاطم است و در برخی ساعات روز افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می گردد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه نمود: از فردا با نزدیک شدن سامانه بارشی جدید به غرب و جنوب غرب کشور بر مقدار ابرها در این نواحی و در نیمه شمالی خلیج فارس و سواحل شمالی استان اضافه نموده می گردد.

وی ادامه داد: انتظار می رود از اواخر وقت یکشنبه فعالیت این سامانه به صورت بارش پراکنده در غرب کشور همچنین بخش هایی از غرب و شمال خلیج فارس شروع و طی روزهای دوشنبه و سه شنبه ضمن تقویت بارش ها در نیمه غربی کشور، نیمه شمالی خلیج فارس و با شدت کمتر سواحل شمالی و مرکزی استان نیز تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گیرد.

مساعدی اضافه نمود: برای ساعات آینده آسمان استان کمی تا نیمه ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد و در برخی نقاط گاهی افزایش ابر پیش بینی می گردد.

وی گفت: جهت وزش باد غالبا شمال شرقی تا جنوب شرقی گاهی شمال غربی با سرعت هشت تا 32 کیلومتر در ساعت گاهی تا 38 کلیومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا 30 تا 90 سانتیمتر گاهی تا 120 سانتیمتر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اعلام نمود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت سه و یک دقیقه بامداد، جزر اول ساعت 10 و 53 دقیقه، مد دوم ساعت 18 و چهار دقیقه و جزر دوم دریا ساعت 22 و 36 دقیقه خواهد بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5673

به "سامانه بارشی وارد استان بوشهر می گردد، شروع بارش از عصر یکشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه بارشی وارد استان بوشهر می گردد، شروع بارش از عصر یکشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید