سرنشینان وحشت زده تاب فرار یزد نجات یافتند

به گزارش مجله سرگرمی، رییس ایستگاه شماره پنج آتش نشانی یزد، گفت: روز جمعه نقص فنی تاب فرار پارک شادی یزد باعث شد که 19 نفر از سرنشینان آن وحشت زده خواهان یاری شوند که با حضور و اقدام به موقع امدادگران نجات یافتند.

سرنشینان وحشت زده تاب فرار یزد نجات یافتند

به گزارش خبرنگاران، طی تماس شهروندی با سامانه 125 و اطلاع رسانی حادثه ای مبنی بر اسیر شدن 19 نفر در تاب فرار پارک شادی یزد که به علت نقص فنی در بلندترین ارتفاع از کار افتاده بود، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره پنج با دو دستگاه خودروی عملیاتی و یک بالابر 32 متری به سمت پارک شادی اعزام شدند .

سعید ایران نژاد رییس ایستگاه شماره پنج آتش نشانی یزد که در محل هم حضور داشته است، اظهار کرد: تاب فرار با 19 نفر سرنشین در ارتفاعی بالا و به علت نقص فنی از کار می افتد و منجر به وحشت زدگی سرنشینان می گردد. نیروهای امدادگر آتش نشانی در بدو ورود همزمان با اجرای عملیات ایمن سازی و پهن کردن تشک بادی نجات، با استفاده از بالابر 32 متری عملیات نجات را شروع نموده و توانستند در کمترین زمان ممکن تمامی آن 19 نفر را به سطح زمین و نقطه امن منتقل نمایند.

بازرس آتش نشانی یزد، گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید و پس از اتمام عملیات نجات، نیروهای آتش نشانی به ایستگاه خود مراجعت کردند .

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4456

به "سرنشینان وحشت زده تاب فرار یزد نجات یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنشینان وحشت زده تاب فرار یزد نجات یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید