مسائل ساحلی بازان: لیگ فرسایشی، کمبود بازی دوستانه

به گزارش مجله سرگرمی، امیرحسین اکبری می گوید جام بین قاره ای نخستین رویداد مهم پیش رویمان در امسال است که به دلیل سطح بالای مسابقات از اهمیت زیادی برخوردار است.

مسائل ساحلی بازان: لیگ فرسایشی، کمبود بازی دوستانه

به گزارش خبرنگاران ،دور جدید اردوهای تیم ساحلی در هفته های آینده شروع می گردد و بعد از انتها مسابقات لیگ هم جهت برگزاری اردو و چند بازی دوستانه این تیم عازم پرتغال خواهد شد تا برای مسابقات جام بین قاره ای آماده گردد.

امیرحسین اکبری یکی از بازیکنان تیم ساحلی درباره شرایط ازیکنان این تیم می گوید:حدود شش ماه است درگیر بازی های لیگ هستیم و در واقع بازیها بسیار فرسایشی گردیده است.البته شرایط بدنی ملی پوشان تقریبا ایده آل است و از طرفی اردوهای یک ماه اخیر با تدبیر کادرفنی تیم ملی لغو شد تا بازیکنان کمی استراحت داشته باشند و از مصدومیت های احتمالی جلوگیری گردد که بی شک تصمیم بسیار خوبی بود.

اکبری همچنین به مسائل اشاره نمود و گفت:بازی های دوستانه کمی در طول سال داریم و اینگونه اردوهای سطح بالا ، تاثیرگذاری زیادی در عملکرد تیم دارد چراکه موجب افزایش انگیزه بازیکنان می گردد و بازیکنان جوانی که به تیم ملی اضافه گردیده اند با حضور در بازیهای بین المللی به نوعی خود را پیدا می نمایند.جام بین قاره ای نخستین رویداد مهم پیش رویمان در امسال است که به دلیل سطح بالای مسابقات از اهمیت زیادی برخوردار است.

3-185

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3277

به "مسائل ساحلی بازان: لیگ فرسایشی، کمبود بازی دوستانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل ساحلی بازان: لیگ فرسایشی، کمبود بازی دوستانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید