نشست اعضای کارگروه فرهنگی سعدآباد و رایزن فرهنگی ازبکستان

به گزارش مجله سرگرمی، اعضای کارگروه فرهنگی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد با الدور اسکارو رایزن فرهنگی جمهوری ازبکستان دیدار و گفت و گو کردند.

نشست اعضای کارگروه فرهنگی سعدآباد و رایزن فرهنگی ازبکستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سعدآباد، در این جلسه که دوشنبه 12 شهریور برگزار گردید، اشتراکات فرهنگی دو کشور آنالیز و پیرامون برپایی برنامه های مشترک فرهنگی بحث و گفت و گو شد.

نمایشگاه های هنری، صنایع دستی، پوشاک و برپایی هفته فرهنگی ازبکستان در ایران و نیز برپایی نمایشگاه های موزه ای مجموعه سعدآباد در کشور ازبکستان از برنامه های پیشنهادی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد بود که با استقبال فراوان الدور اسکارو روبه رو شد.

رایزن فرهنگی کشور ازبکستان همچنین از مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد دعوت و درخواست کرد تا در پروژه ساخت و بهره برداری از بزرگترین مرکز اسلامی دنیا که در این کشور در حال اجراست، در بخش موزه ای، مشارکت و همکاری کند.

بنا بر این گزارش، این جلسه نقطه عطفی برای شروع همکاری های چند جانبه بین مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد و ازبکستان است که در این مجموعه و به صورت گسترده تر ادامه خواهد داشت.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2387

به "نشست اعضای کارگروه فرهنگی سعدآباد و رایزن فرهنگی ازبکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست اعضای کارگروه فرهنگی سعدآباد و رایزن فرهنگی ازبکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید