پزشکان در تدوین برنامه 5 ساله سوم شمال تهران مشارکت می نمایند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمد مرادی ظهر دوشنبه در جمع پزشکان فعال منطقه یک تهران طی سخنانی گفت: آنالیز دیدگاه های ذینفعان از پیش نیازهای اساسی در تدوین برنامه پنج ساله سوم شهر تهران است که در آن مسایل شهر از منظر شهروندان ساکن منطقه که در اصناف و گروه های شغلی مختلف به عنوان ذینفع و مخاطب شهرداری محسوب می شوند،شناسایی می گردد.

پزشکان در تدوین برنامه 5 ساله سوم شمال تهران مشارکت می نمایند

مرادی در ادامه اضافه کرد: تاکنون نظرات دبیران شوراکمک، زنان سرپرست خانوار، فرهنگیان و مدیران مدارس گردآوری و این جلسه نیز به آنالیز دیدگاه های پزشکان اختصاص یافته است.

وی گفت: پزشکان از اقشار فرهیخته و تاثیر گذار جامعه به شمار می آیند و نظرات آنان در توسعه زیرساخت های شهری مبتنی بر سلامت، کاهش آسیب ها و افزایش نشاط اجتماعی حائز اهمیت است و در همین راستا مطلع شدن از نقطه نظرات آنان می تواند مدیریت شهری را در تدوین برنامه ای موثرو کارگشا در حل معضلات شهر، کمک رسان باشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه یک تهران بیان داشت: درتدوین برنامه 5 ساله سوم کوشش می گردد تا با نیم نگاهی به برنامه اول و دوم، وضع موجود را علت یابی کنیم و با برنامه ریزی مساله محور برای حل مسائل شهری اقدام کنیم.

لازم به ذکر است در جلسه ای که با حضور معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه یک و پزشکان برگزار گردید، به طرح مسایل شهری پرداخته شد و پیشنهادات را با هدف بهبود عملکرد شهرداری در حوزه های خدمات شهری، شهرسازی، ترافیکی و اجتماعی از جمله ارائه آموزش های سازنده ترافیکی به شهروندان،گسترش و حفاظت از فضاهای سبز ،اطلاع رسانی صحیح و اعتمادسازی عمومی ، جهت تدوین برنامه پنجساله سوم شهر تهران ارائه شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2240

به "پزشکان در تدوین برنامه 5 ساله سوم شمال تهران مشارکت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشکان در تدوین برنامه 5 ساله سوم شمال تهران مشارکت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید