چه لیگ یک منظمی داریم

به گزارش مجله سرگرمی، مالک خونه به خونه انگار نگران کنار ماندن تیمش از لیگ یک نیست و پس از چند سال تیمداری، خونه به خونه در آستانه سقوط قرار گرفته.

چه لیگ یک منظمی داریم

به گزارش خبرنگاران / بعد از حاضر نگردیدن تیم گسترش فولاد تبریز در هفته اول مقابل بادران به دلیل آماده نگردیدن کارت بازیکنان تیم تبریزی، تیم نفت تهران هم مقابل مشکی پوشان حاضر نگردید. مسوولان باشگاه خونه به خونه هم تصمیم گرفتند مقابل ملوان بازی نکنند. البته هنوز معلوم نیست که از تعداد تیم های لیگ یکی کم خواهد گردید یا خیر. چون تیم ها تا هفته دوم فرصت دارند مدارک شان را به فدراسیون تحویل دهند. حالا این سوال مطرح است که چرا کمیته برگزاری بازی های لیگ یک تا قبل از آغاز لیگ یک تکلیف باشگاه های بلاتکلیف را معین نکرد تا مثل سال های گذشته لیگی منظم را ببینیم؟

تیم نفت تهران که در حال حاضر وجود خارجی ندارد و اگر هفته آینده هم بازی نکند با توجه به غیبت در دو بازی متوالی از جدول مسابقات کنار گذاشته می شود. گسترش فولاد یا همان ماشین سازی لیگ یکی هم به احتمال زیاد مشکل شان برای بازی دوم رفع می شود.اما موضوع باشگاه خونه به خونه بابل تا حدودی فرق می نماید. قاسم حسن زاده چند روز قبل از آغاز لیگ برتر و زمانی که متوجه گردید ادعاهایش مبنی بر تبانی در بازی تیم های نساجی و راه آهن ثابت نگردیده با افشاگری علیه فدراسیون فوتبال و برخی از مسوولان باشگاه نساجی کناره گیری تیمش از لیگ یک را خاطرنشان کرد. حسن زاده خیلی صریح و با نام بردن از افراد حرف هایی را زد که باید برای اثباتش مدرک ارائه دهد.او گفته بود: مهدی تاج ملاقات های پی در پی را با جواد نکونام سرمربی نساجی داشت! آنها حتی برای حمایت از باشگاه نساجی خط کشی های زمین را عوض کردند تا از 16 متر به 20 متر تغییر پیدا کند؛ ما برای تمام گفته های خود سند داریم و آنها را به فدراسیون ارائه دادیم، اما آنها به ما گفتند که تمام این ماجرا ها را می دانند! اما چرا کاری نکردند؟! یکی از آشنایان کیانوش رحمتی بازیکن سابق استقلال تهران نزد بازیکنان راه آهن رفت و به آنها سکه هدیه داد! آن سکه ها در ازای صورت دادن خطای پنالتی بر روی بازیکنان تیم نساجی بود! بازیکنان راه آهن به صراحت به این مسئله اعتراف کردند! دیگر کمیته اخلاق چه باید می فهمید تا باور کند تبانی اجرا شده است؟یقین دارم که آه و اشک مردم بابل جواد نکونام و تاج را تنبیه خواهد نمود! ما هرگز در لیگ دسته یک بازی نمی کنیم! مگر رای همان چیزی شود که حقیقت دارد.

اما چند روز بعد خبر رسید که شورای شهر بابل با خرید حدود نیمی از سهام این باشگاه زمینه بازگشت تیم خونه به خونه به لیگ برتر را فراهم نموده است. دو روز قبل از اولین بازی هم اکبر محمدی به عنوان سرمربی انتخاب گردید و به نظر می رسید اگرچه دیرترین آعاز را داشتند اما خاتمه در لیگ یک حاضر می شوند تا این که قاسم حسن زاده در آخرین اظهار نظر مدعی گردید تیمش مقابل ملوان به میدان نمی رود.او دلیل این تصمیمش را این طور بیان می نماید: مطمئنا ما بازی نمی کنیم چراکه استانداری مازندران و فرمانداری به وعده های خود عمل نکردند، سه هفته ما را سر کار گذاشتند و آخر هم قولی که داده بودند را انجام ندادند. ما اصلا قصد تیمداری نداشتیم و فقط بخاطر وعده های این مسؤولان پای کار آمدیم، اما به دلیل عملی نگردیدن وعده ها قطعا مقابل ملوان بازی نمی کنیم.حتی اخوت قائم مقام و سخنگوی باشگاه خونه به خونه بابل هم این موضوع را تایید می نماید: با توجه به اینکه مسئولان استان به تعهداتشان عمل نکردند ما نمی توانیم در هفته اول مقابل ملوان بازی کنیم حتی نامه نگاری های لازم را برای به تعویق انداختن این دیدار به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال کردیم.

شاید اینها همه به همان موضوع ناراحتی و دلخوری حسن زاده از فدراسیون برمی شود و او برای ایستادن روی مواضعش چنین تصمیمی را اتخاذ نموده است. به هرحال هر تیمی که دو بازی متوالی در لیگ حاضر نشود مثل آن چه چند سال پیش برای اتکا گلستان اتفاق افتاد از جدول مسابقات کنار گذاشته می شود. البته این موضوع هم قابل تامل است که اگر آن ها قصد تیمداری نداشتند چرا سرمربی جدید انتخاب کردند؟ حسن زاده بارها از کناره گیری و تحریم لیگ و مسائلی از این دست حرف زده و سپس تصمیمش را تغییر داده است. خونه به خونه یک باشگاه خصوصی است اما اجازه ندارد هر بار لیگ یا مسئولان استانی را با حربه کناره گیری تحت فشار بگذارد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: iran-varzeshi.com
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 496

به "چه لیگ یک منظمی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه لیگ یک منظمی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید